Výsledky vyhledávání pro dotaz sociální

Výsledky vyhledávání v sekci: Mobilní

Windows Phone 7 je jednoduchý, ale omezený

Přestože je mobilní operační systém Windows 7 phone již nějakých pět měsíců na trhu, rozhodl jsem se napsat jeho krátké představení. Nejedná se přímo o recenzi, ale o shrnutí jeho funkcí a změn oproti starší verzi Windows mobile 6.5, Androidu, Smybianu a IPhone. Zcela nové menuHned jak zapnete přístroj (například špičkové HD7, nebo Samsung Omnia 7), uvidíte úvodní obrazovku, která se vůbec nepodobá ničemu, co jsme již dříve viděli. A už vůbec to nevypadá jako Windows, jako produkt Microsoftu. Hlavní menu se svou jednoduchostí a přehledností nejvíce podobá menu IPhone se 16+4 klávesami, ale zde je kláves ještě méně, a vše je podřízeno co nejjednoduššímu a nejrychlejšímu spouštění obvykle používaných aplikací a funkcí.Hlavní obrazovka působí velmi přehledně a intuitivně, možnosti jejího přizpůsobení jsou ale velmi omezené. Menu s aplikacemi si můžete přizpůsobit lépe, můžete si tam dát ty nejpoužívanější aplikace, a pro celý systém samozřejmě existují různá barevná schémata, i když je jich poměrně málo.Na multitasking prozatím zapomeňteJak již možná víte, Microsoft se ocitl pod palbou kritiky kvůli naprostému vynechání multitaskingu. Tato kritika je oprávněná a je to velký krok zpět, ale Microsoft se chystá v blízké době multitasking zpřístupnit. Chybí navíc pokročilejší správce úloh známý ze starších verzí WM. S možností si nechat zobrazit spoustu informací o spuštěných procesech a o využití hardwaru.Multimediální výbavaMicrosoft také podobně jako Apple u IPhone výrazně omezil podporu aplikací třetích stran. Multimediální oblast nového operačního systému vychází z prostředí kapesního přehrávače Microsoft Zune. K dispozici je hudba a video uložené v telefonu, na webu i skladby vysílané vzduchem díky přítomnosti FM tuneru. Je možné si vybrat z relativně široké nabídky her, například the Sims 3, nebo Need for Speed: Undercover. Hry mají dobrou grafickou stránku i ovládání.Rychlý, intuitivní, ale omezený systémCelkové zjednodušení systému přineslo velice rychlý chod s plynulými animacemi a minimalizací záseků. Toto je ale relativní a hardwarová náročnost Windows Phone 7 je velmi vysoká. To je také důvod, proč výrobci Windows Phone 7 instalují jen na hardwarově opravdu špičkové telefony.Tento operační systém je jednoduchý, rychlý a uživatelsky přívětivý, cílí na větší skupinu zákazníků, ne především na manažery, jak tomu bylo u předchozích generací Windows Mobile. To s sebou nese ale řadu až nesmyslných omezení, často známých z IPhone. Windows Phone 7 nepodporuje režim přenosného zařízení USB, přenos souborů přes Bluetooth, ani klasickou práci s textem kopírovat / vložit. Webový prohlížeč nepodporuje flash animace. To jsou funkce, které zdaleka nevyužívají jen ti nejpokročilejší uživatelé. To je hlavní důvod, proč se telefony s Windows Phone 7 prodávají o dost hůře, než by si Microsoft představoval. Další důvod je, že telefony s tímto operačním systémem jsou velice drahé a výběr modelů by mohl být větší. Zatím existuje pouze 6 telefonů, z toho 4 od HTC. Je vidět, že většina lidí kupujících smartphone se nenechá kvůli jednoduchosti vzdát pokročilejších funkcí operačních systémů. Namísto Windows Phone 7 tak dávají přednost obvykle největšímu konkurentu Microsoftu na poli mobilních zařízení, Androidu od Googlu.Hlavní výhody:Premium mobilní OS (vysoká minimální požadavky na hardware)Jednoduché a přehledné rozhraní s výrazným designemSnadné uživatelské rozhraníHladký chod s animací a přechodových efektůVýborný MS Office v mobilním provedeníKompletní sociální integraceCloud služby v oblasti integrace (SkyDrive, Windows Live, Xbox Live)Bezdrátová synchronizace multimediálního obsahuVnitřní paměť lze rozšířit pomocí microSD karty (pokud je k dispozici)Hlavní nevýhody:Žádný správce souborůvideohovoryOmezená dostupnost aplikací třetích stranNelze posílat soubory pomocí BluetoothAbsence USB paměťového režimuŽádný multitaskingNelze použít funkci kopírovat / vložitPříliš závislý na Zune software pro správu počítačových souborů a synchronizaciŽádné ekvalizéry v hudebním přehrávačiNemá Flash ani Silverlight podporu ve webovém prohlížečiDivX / XviD video podporaNové vyzvánění k dispozici pouze prostřednictvím marketuVýměna paměťové karty vyžaduje tvrdý reset

Pokračovat na článek



Výsledky vyhledávání v sekci: Internet

Nejpopulárnější internetové stránky na světě 11. - 20. místo

11) Baidu.comBaidu je čínským favoritem mezi vyhledávači, který je nejen svým vzhledem, ale i koncepcí podobným portálu Google.com. Název Baidu je podle autorů serveru inspirován 800 let starou básní z doby dynastie Song. Baidu, které v překladu znamená „stokrát“ má symbolizovat vytrvalost při hledání ideálu. Analogie s vyhledávacím portálem je proto zřejmá.12) Rapidshare.comPortál Rapidshare.com není třeba představovat nikomu, kdo alespoň okrajově sleduje dění ve světě internetu a výpočetní techniky. Především díky němu totiž takovým způsobem bují počítačová kriminalita. Jednou z nejoblíbenějších metod sdílení nelegálního obsahu se v poslední době staly takzvané internetové úložny dat, jejich součástí je i Rapidshare. Tato švýcarská společnost měla již v minulosti mnoho problémů se zákonem a poslední verdikt soudu byl takový, že by tento „sdílecí“ gigant měl kontrolovat obsah uploadu svých klientů. To ale jednak takřka nelze, jelikož objemy dat, proudících žilami Rapidshare jsou nepředstavitelné a navíc by tato firma přišla o nemalé zisky z prodeje prémiových účtů. Je tedy otázkou, jak dlouho se tato společnost dokáže bránit nežádoucím útokům a zároveň tak umožňovat pirátům nerušené stahování.13) Microsoft.comFirmu Microsoft není třeba představovat snad nikomu. Jedněmi oslavovaná a druhými zatracovaná katapultovala Billa Gatese mezi nejbohatší a nejmocnější lidi na planetě Zemi. Microsoft je tradičním rivalem firmy Apple, které se podařilo se svým Macintosh OS prorazit především ve Spojených státech, kde pověstným „macům“ nahrává především dobře nastavená cenová politika. Na starém kontinentě jsou ale pro příznivce maců daleko horší podmínky a tudíž tu lépe kvete pšenka především Microsoftu. Ten se momentálně chystá vydat další pokračování nekonečného „seriálu“ s názvem Windows. Nový operační systém s kódovým označením Windows 7 má nahradit, či snad doplnit stávající Windows Vista a definitivně přerušit čáru života dosluhujícím, ale dle mnohých stále nejlepším Windows XP. Microsoft je ale znám také jako tvůrce hardwaru, či distributor počítačových her. Pod jeho taktovkou vznikly celé série kvalitních klávesnicí, myší nebo například gamepad Sidewinder. Z herní branže připomeňme například veleúspěšné Age of Empires.14) Google.deNěmecká mutace Google.com. Asi není třeba nic víc dodávat.15) Google.co.inIndická variace na původní vyhledávací portál Google.com. Není divu, že se sem tato jazyková varianta propracovala, vždyť se v případě Indů jedná o 2. nejpočetnější státní zřízení. Naproti tomu je daleko větším překvapením například umístění německého Google o příčku výše.16) QQ.comPortál QQ.com je zázemím pro světovou jedničku mezi čínsky „hovořícími“ IM komunikátory a taktéž 3. nejúspěšnějším komunikačním softwarem vůbec. Tencent QQ, jak se oficiálně tento IM klient nazývá, se narodil v čínském Shenzhenu, v listopadu roku 1998. Kvůli velkému zájmu byla v roce 2002 pozastavena bezplatná registrace a všichni nově příchozí museli zaplatit poplatek. Od této myšlenky ale autoři o rok později upustili, jelikož byl na QQ vyvíjen velký tlak ze strany konkurenčních komunikačních programů. V současné době se Tencent QQ těší skutečně masové oblibě především v asijském světě a poznáte ho podle loga tučňáka s červenou šálou.17) Hi5.comHI5.com je velice oblíbený sociální portál, který v dnešní době funguje v celé řadě jazykových mutací, včetně češtiny. Tato sociální centrála byla založena v roce 2003 a jejím autorem je Ramu Yalamanchi. Tento portál nabízí všechny klasické funkce, jako zaregistrování profilu, sdílení fotek, hledání přátel v místě svého bydliště a podobně. HI5 je velice oblíbený napříč celým světem, za což mluví i čísla – 70 milionů registrovaných uživatelů do února 2008.18) Sina.com.cnSina.com.cn je největší, čínsky „mluvící“ vzdělávací webový portál, o kterém bych vám toho asi mnoho nenapsal, nebýt takových vymožeností, jako je například portál Wikipedie. Celé tyto stránky jsou totiž v čínštině a tak je pro Evropana takřka nemožné, poodhalit roušku jejího obsahu. Sina.com byla založena v roce 1999 společností SINA Corporation a nabízí celou řadu služeb, jako e-mail, vyhledávač, posílání SMS, blog a nebo třeba hry.19) Google.frFrancouzká verze portálu Google.com na devatenáctém místě byla rovněž velkým překvapením.20) Ebay.comDalší přerod na poli internetových služeb. Tento server umožnil lidem po celém světě prodat cokoliv a kdykoliv, ale co je nejdůležitější – z pohodlí vlastního domova. Ebay.com je totiž světoznámý aukční server, kde dennodenně běží tisíce a tisíce aukci a uživatelé tohoto portálu nakupují a prodávají podle vlastní libosti a uvážení. Každý registrovaný má vlastní účet, kde se mu za uzavřené obchody zobrazují reference, buď kladné, neutrální nebo negativní – vše podle spokojenosti druhé strany. Podle toho si ostatní vybírají své obchodní partnery a nebo je následně přizvou do svých aukcí. Českou, ale nejen českou kopií serveru Ebay.com je aukční portál Aukro.czCo z toho vyplývá?Ze statistiky navštěvovanějších stránek světa je jasné, že ačkoliv si absolutní prvenství odnáší vyhledávací portál Yahoo, tak největší úspěch ve skutečnosti slaví konkurenční společnost Google, která v top dvacítce s různými jazykovými mutacemi svého vyhledávače obsadila celkem čtyři příčky. Dále se dá ze statistiky vydedukovat, že internetu vévodí asijský kontinent, jelikož v první dvacítce se umístily servery jako Yahoo.co.jp (japonská verze serveru Yahoo), stejně jako Baidu.com (přední čínský vyhledávač), QQ.com nebo Google.co.in a Sina.com.cn. Bez zajímavosti není ani fakt, že ve světě neuvěřitelným způsobem „frčí“ takzvané „social“ servery, protože v první dvacítce najdete jak Facebook.com, tak Myspace.com, stejně jako třeba Hi5.com. Ještě před měsícem do první dvacítky „top global“ serverů spadal i komunitní portál Orkut.com.br od společnosti Google, který se ovšem k datu vzniku tohoto článku (7. – 17. listopadu 2008) nalézá na 38. pozici, což znamená, že se propadl během měsíce z 19. na výše zmíněnou 38. příčku.

Pokračovat na článek


Nejpopulárnější internetové stránky na světě 1. - 10. místo

Už jsme tady měli nejoblíbenější dvacítku webových stránek v rámci České republiky, či Slovenska, ale absolutní elitu mezi internetovými stránkami si představíme až dnes. Čeká nás celá řada překvapení, ale první příčka je zběhlému „surferovi“ takřka jasná. Anebo že by ne?Nuže, víte, kdo je na první pozici?1) Yahoo.comKdo tipoval, že první stupínek obsadila neustále expandující společnost Google, ten se plete, jelikož jedničkou světového internetu se stala společnost Yahoo, hlavní konkurent výše zmíněného Googlu.Yahoo! neboli zkráceně Yet Another Hierarchical Officious Oracle je světově nejoblíbenější vyhledávací portál, který provozuje již od roku 1994 společnost Yahoo! Inc. O tomto portálu jsme si už něco málo prozradili ve dvoudílném článku o nejoblíbenějších webech na Slovensku a nyní budeme plynule pokračovat. Jak už jistě víte, společnost Yahoo! Inc. byla založena Davidem Filem a Jerrym Yangem, toho času studenty technické fakulty na univerzitě ve Stanfordu.Yahoo.com, to je rozsáhlé zázemí pro komunikaci, zábavu, zpravodajství, ale i další zajímavé aktivity. Kromě e-mailu, Messenger, rádia, horoskopů, mapových podkladů nebo třeba odkazů pro cestování tu najdete i velmi zajímavý bulvární „plátek“ s názvem „OMG“ (zkratka pro „Oh my god“ – Óóó můj bože), který najdete na omg.yahoo.com.2) Google.comDruhou příčku mezi vyhledávači i mezi nejoblíbenějšími světovými stránkami si odnáší společnost Google, díky stránce Google.com. Ta se zobrazuje v rozličných jazykových mutacích, podle toho, z jaké země se na ni „přihlásíte“. Popisovat vyhledávací portál Google by bylo zbytečné, protože ho každý zná, protože ho každý používá a protože už jsme si ho v předchozích dvou dílech rozebírali :-). Bez zajímavosti k tomuto serveru ale není, že obsahuje i rozhraní pro pokročilé vyhledávání, kde můžete vyhledávat například přesnou frázi, alespoň jedno uvedené slovo anebo třeba upřesnit region vyhledávání. Vyhledávání můžete také omezit například v rámci určité domény (google.com; info-koktejl.cz; yahoo.co.jp atp.) V rámci vyhledávače Google si můžete také nastavit bezpečnostní filtr pro odstranění výsledků s pornografickým obsahem a podobně. Kdo chce, může navíc nastavit preferované jazykové varianty, v jejichž rámci hodlá vyhledávat (například jen česky nebo slovensky).3) Youtube.comDalší server, o kterém toho už bylo velmi mnoho napsáno a takřka každý ho zná nebo používá. Youtube.com je video-streamingový portál, který byl založen v roce 2005 trojlístkem ve složení Chad Hurley, Steve Chen a Jawed Karim, odkoupila o rok později výše zmíněná společnost Google za 1,65 miliardy amerických dolarů. Problémem pro nezasvěcené pozorovatele, ale i IT odborníky je ale velmi vysoká míra pirátského obsahu, který na stránky Youtube.com přibývá každým dnem. Ale i přes to, že společnost Google slíbila zjednat nápravu se nic markantního zatím neděje, jelikož tyto „čistky“ by rázem Youtubu odňaly jakýsi punc serveru, kde je k nalezení takřka jakýkoliv videosoubor z tématiky hudebních videoklipů, herních trailerů, či jiné interaktivní zábavy.4) Live.comPortál Live.com je domovským vyhledávačem společnosti Microsoft, který si nepotrpí na přeplácanost, zpravodajství, horoskopy a další podobné tuctovosti, kterými dnes disponuje každý druhý vyhledávací systém. Live.com odkazuje pouze na MSN portál, dále na Windows Live a také na velice populární e-mailovou službu Hotmail. Live.com obsadilo čtvrtou pozici mezi světovou top dvacítkou.5) Facebook.comKomunitní portály zažívají v posledních letech svojí renesanci a na čele světového „intersociálního peletonu“ stojí server Facebook.com. V podstatě jde o rozsáhlý sociální webový systém, sloužící hlavně k tvorbě sociálních sítí, komunikaci mezi uživateli, sdílení multimediálních dat, udržování vztahů a v neposlední řadě také k zábavě. Facebook byl založen studentem Harvardské univerzity Markem Zuckerbergem, přičemž se původně týkal pouze studentů tamní univerzity. Postupně se ale rozšířil i na další a další a poté se začaly přidávat i větší společnosti. Nakonec byla k účasti přizvána i veřejnost. Členem může být kdokoliv, kdo dosáhl věku 13ti let. V rámci Facebooku můžete být členem různých sociálních sítí, například v rámci své školy nebo konkrétní geografické lokace. Hodnota serveru se podle odhadů z roku 2006 vyšplhala až ke 100 miliónům amerických dolarů.6) Msn.comDalší veleúspěšný a velmi známý portál od internetového, softwarového, ale i hardwarového giganta, společnosti Microsoft. Server MSN.com je koncipován jako klasický vyhledávač, doplněný o tradiční paletu služeb. Stejně jako na serveru Live.com se tu setkáte s poštovním portálem Hotmail, stejně jako s IM klientem Live Messenger. Dále zde mají místo denní zprávy, kurzy měn nebo krátké zprávy ve formě tzv. „video highlights“.7) Myspace.comMyspace je dalším komunitním portálem, kterým se VELMI inspiroval Seznam při tvorbě služby Lidé.cz. Myspace funguje na principu tvorby profilů, kam si můžete uploadovat libovolné množství fotek a videí a to bez nutnosti schvalování moderátorem. Tento server zároveň funguje jako seznamka, či útočiště některých umělců, kteří zde rovněž mají své profily. Bez zajímavosti není ani to, že Myspace má vlastní IM komunikátor, přes který si uživatelé mohou posílat vzkazy, či komentáře. Je velmi podobný evropské jedničce - ICQ.8) Wikipedia.orgVelice populární online encyklopedie, kterou jsme si již více než důkladně probrali v prvních dvou samostatných částech seriálu. Bez zajímavosti ale není, že zakladatel Wikipedie Jimbo Wales byl dokonce v roce 2006 zařazen do žebříčku stovky nejvlivnějších lidí světa podle časopisu Time. Wikipedia se také často stává terčem útoků kritiky, kvůli své volné upravitelnosti, a tak se často stává, že se v jejích útrobách nalézají články nepravdivé nebo se smyšleným, či rasově orientovaným obsahem.Vedle Wikipedie provozuje společnost Wikimedia mimo jiné servery Wikisource, Wikislovníky, Wikimedia Commons, Wikizprávy, Wikicitáty a Wikiknihy.9) Blogger.comVelice populární služba, kterou založila v roce 1999 malá společnost jménem Pyra Labs ze San Francisca. Sami autoři k tomu dodávají: „Během pár let Blogger začal prorážet, nejprve pomalu a nakonec s plnou parádou. Dali jsme dohromady nějaké peníze (ale zůstali malou firmou). Pak přišel propad, peníze nám došly a naše malá radostná cesta už tak radostná nebyla. Jen tak tak jsme přežívali, ne všichni zcela bez následků, ale celou dobu (většinu dní) jsme službu drželi při životě a začali ji znovu budovat.“ V roce 2002 odkoupila tento portál společnost Google, která ho provozuje a spravuje dodnes. Zní to skoro jako nějaká pohádka ze šťastným koncem, ale vězte, že Blogger.com je k dnešnímu dni jedním z nejstarších bloggovacích portálů vůbec, protože jeho autoři stáli u samého rozmachu internetových služeb. Blogger.com je dostupný rovněž v české lokalizaci.10) Yahoo.co.jpK tomuto portálu se toho nedá moc co napsat, snad jen tolik, že jde o japonskou mutaci známé vyhledávací jedničky Yahoo.com. Obsah je takřka totožný, ale moc si tu nepočtete, pokud zrovna nemáte nainstalovanou japonskou znakovou sadu.

Pokračovat na článek


Jak odstranit / odstranění uložených hesel v prohlížeči Mozilla Firefox

Ve výchozím nastavení, všechny hlavní programy vyžadují, aby uživatel surfovat na internetu, pokud chcete uložit heslo zadané pro přístup ke stránkám, on-line služby a sociální sítě. Mnohé láká pohodlí říká ano, ale ve skutečnosti, Tato funkce může být velmi nebezpečné s ohledem na ochranu soukromí, zejména pokud je počítač používá více než jedna osoba v rodině.Pokud se nechcete riskovat, že váš bratr nebo nějaký kamarád jít prohrabovat v nastavení prohlížeče a uvidíte všechna vaše hesla, Nebojte se, proto, že existuje způsob, jak zabránit ukládání hesel ve všech prohlížečích a odstranit ty, které již byly uloženy. Snažte se uvést do praxe ihned po návod, jak odstranit uložená hesla budu vám.Pokud se chcete dozvědět, jak smazat uložená hesla a použít Internet Explorer, co musíte udělat, je spustit prohlížeč přes její ikonu na ploše nebo v hlavním panelu Windows. V tomto bodě, klikněte na ikonu ozubeného kola, který se nachází v horní části a vyberte Možnosti Internetu v nabídce, která se zobrazí. V okně, které se otevře, Přejděte na záložku Obsah a klepněte na tlačítko Nastavení se nachází pod hlavičkou dokončování. Pak odstraňte zaškrtnutí z názvu hlas uživatele a hesla na formulářích, klepněte na tlačítko Odstranit vymazat historii automatického dokončování v aplikaci Internet Explorer uložených hesel a klikněte na tlačítko OK dvakrát za sebou pro uložení nastavení.Pokud si přejete odstranit uložené hesla z Mozilla Firefox, spusťte program z ikony na ploše nebo v nabídce Start systému Windows, klikněte na oranžové tlačítko Firefox (se nachází v levém horním rohu) a vyberte Možnosti> Možnosti z menu, které se objeví.V okně, které se otevře, klikněte na tlačítko Bezpečnostní, Odstraňte zaškrtnutí položky Zapamatovat heslo pro weby, a klepněte na tlačítko OK uložíte nastavení. Pokud chcete odstranit dříve uložených hesel v programu před uložením nastavení, musíte kliknout na první tlačítko a klepněte na tlačítko Odebrat heslo uložené vše.Konečně, Pokud používáte prohlížeč Google Chrome, Můžete smazat uložená hesla jednoduše tím, že spuštění programu od jeho ikonu na ploše nebo v nabídce Start systému Windows, Kliknutím na ikonu klíče se nachází v pravém horním rohu a výběrem menu Volby, které se objeví.Karta, která se otevře, klepněte na kartu Nastavení osobního (V levém panelu) a dát zaškrtnutí u Nikdy neukládat hesla zakázat ukládání hesel. Pokud chcete odstranit dříve uložených hesel v programu, musíte kliknout na Správa uložených hesel a odstraňte je kliknutím na x, který se zobrazí na pravé straně, když jdete na název serveru se myši. Snadný, ne?

Pokračovat na článek


Nadace O2 znovu rozdělí 10 milionů korun na podporu znevýhodněných dětí a mládeže

V sedmém ročníku programu Regionálních grantů rozdělí Nadace O2deset milionů korun nestátním neziskovým organizacím z celé České republiky. Na podporu znevýhodněných dětí a mládeže tak bude v každém z osmi regionů rozděleno 1 milion 250 tisíc korun. (Tisková zpráva)"Naším hlavním měřítkem při rozhodování o udělení grantu je kvalita předloženého projektu a jeho přínos dětem a mládeži. Rádi opakovaně podpoříme dlouhodobé osvědčené projekty zavedených neziskových organizací. Stejnou šanci však mají i nové projekty a mladé organizace, které sice za sebou ještě nemají dlouhou historii, snaží se však vyplnit bílá místa ve svém regionu," uvedla Ivana Šatrová, vedoucí projektů Nadace O2. "70 % loňských vítězných organizací získalo náš grant poprvé nebo podruhé. Tím bych ráda povzbudila ty organizace, které se do našeho programu hlásí opakovaně a zatím nebyly úspěšné," dodala Šatrová.Nestátní neziskové organizace mohou své žádosti o grant posílat až do 30. dubna 2008. Přesné podmínky žadatelé naleznou na internetových stránkách Nadace O2 (www.nadaceo2.cz). Došlé projekty budou posuzovány v jednotlivých regionálních centrech místními radami. Ty jsou složené z odborníků specializovaných na problematiku dětí a mládeže, zaměstnanců společnosti Telefónica O2 a zástupců médií. Díky tomu, že členové jednotlivých rad žijí a působí v daném regionu, znají dobře místní prostředí a potřeby žadatelů. Vítězné projekty budou vyhlášeny v říjnu 2008.Vyvrcholením grantového řízení bude již tradiční udělení Ceny Nadace O2 ve výši 1 milion korun. Regionální rady nominují na tuto hlavní cenu jeden až dva projekty z každého regionu ze všech došlých žádostí o grant. Vítěze Ceny Nadace O2 následně vybere správní rada Nadace. Tímto oceněním chce Nadace O2vyjádřit poděkování nestátní neziskové organizaci za její odvahu měnit zavedené zvyklosti a za snahu iniciovat celospolečenské změny. V loňském roce tuto cenu získalo občanské sdružení Berkat, které pomáhá dětem a rodinám migrantů, kteří uprchli ze svých zemí zasažených válečnými konflikty či chudobou a usídlili se v České republice.Nadace O2 se od svého založení v roce 2002 zaměřuje na podporu projektů, které přispívají ke zdravému vývoji dětí a mládeže. Nadace chce dále přispívat k rozvoji a ochraně prostředí a komunit, ve kterých žijeme. Prostřednictvím technologií, služeb a duševního vlastnictví společnosti Telefónica O2 Czech Republic podporujeme také projekty ze sociální oblasti s cílem vyrovnávat šance u dalších znevýhodněných skupin a jednotlivců.Nadace O2 je samostatnou nestátní neziskovou organizací. Jejím zřizovatelem je společnost Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Nadace je financována z prostředků darovaných společností Telefónica O2 Czech Republic. V roce 2004 získala nadace prestižní cenu VIA BONA, která je veřejným uznáním za podporu obecně prospěšné činnosti. V žebříčku TOP FIREMNÍ FILANTROP za rok 2006 se společnost Telefónica O2 ČR umístila na šestém místě nejštědřejších firemních dárců dle absolutního objemu darovaných prostředků. Navíc získala zvláštní cenu Fóra dárců za projekt MIŠ - minimalizace šikany na školách.

Pokračovat na článek


Facebook a hry

Hrát či nehrát facebookové games? Stručně a jasně o hraní pomocí sociální sítě Facebook. I Facebook, jako jiné komunikační sítě a programy (vzpomeňme si například na české Hry.cz provázány s Lidé.cz) má pestrou paletu her, které denně hrají miliony uživatelů po celém světě. Co víc, někteří uživatelé mají Facebook výhradně na hry, takže ho pojímají spíše jako herní centrum. Často se stává, že i člověk, který hry na internetu běžně nevyhledává a nehraje na FB podlehne a začne nějakou hrát. Nastává jednoduchá otázka, proč tomu tak je? Odpověď je jednoduchá, není to rozhodně v kvalitě her, nápaditosti, nebo dostupnosti. Znáte ten pocit, když si píšete s vaším známým a čekáte na odpověď? Nechcete se pouštět do žádné práce, protože by vás rozptylovala, tak jednoduše sedíte, díváte do monitoru a čekáte. Není pak nijak překvapivé, že kliknete na ikonku hry, která se tak pěkně nabízí. Možnost hrát hru a na pravé okrajové straně v panelu sledovat chat je asi jediná výhoda těchto her. I mnohem méně známé ICQ mělo v tomto směru větší dávku představivost a důmyslnosti. Druh těchto her je buď Java, nebo flash. Hry nejsou nápadité, když zapomene nějaké ty hazardní hry a hry už vytvořené, jako například kulečník. Zůstane nám skupina her trochu víc originální, ale rozhodně ne nějak markantně. A sice hry typu starání se o farmu, akvárium, zoologickou zahradu, domácího mazlíčka apod. Všechny tyto hry se od sebe liší grafikou, ale princip zůstává stejný. Nakrmit, uklidit, nakoupit, vzít peníze, sklidit, zasít … Když si v důsledku uvědomíme, co ve hře děláme, dojde nám, že jen otrocky a stereotypně pár minut klikáme na obrazovku. Co z tohoto otročení máme? Hřejivý pocit u srdce, že zítra budeme moci sklidit mrkev a zasadit brambora, protože dosáhneme dalšího levelu. Super vyhlídky, ne? Další negativní věcí na této hře je komerce a zvýhodňování hráčů s FB kredity, které ve hře vyměníte za téměř cokoliv. Podtrženo sečteno, pokud chcete nové políčko, budete buď klikat, nebo platit, volba je na vás. Ale opravdu to stojí za to? Je plno kvalitnějších, lepších a propracovanějších her. Proto až se budete příště u chatování nudit, najděte si nějakou lepší činnost na zabavení.

Pokračovat na článek


Facebook roste, ale ztrácí uživatele

Zatím se nejedná o nějak hrozivá čísla. Ale trend je někdy horší než skutečnost. Je zajímavé, že počet uživatelů objemově roste, ale Facebook ztrácí na kvalitě jejich přístupu. A především odcházejí ti, kteří se rekrutovali z důležitého teritoria anglicky mluvících zemí – USA a Velké Británie. Facebook se vyčerpalPodle nezávislého průzkumu ztratil FB za poslední půlrok kolem 11 milionů uživatelů. Při množství 1,1 miliardy uživatelů této sociální sítě se to může zdát maličkost. Ale procentuelně a podle teritoria to není tak málo. Jedná se totiž o 9 milionů uživatelů z USA a 2 miliony z Velké Británie, kteří přešli jinam. V USA tak ze 153 milionů zbylo jen 142 milionů uživatelů.Zisk rostePosledními opatřeními, kdy FB začal povolovat reklamu a vyhledávání v obsahu sociální sítě, roste objem prodeje reklamy. Za poslední čtvrtletí tohoto roku má meziročně vzrůst zisk o 36 %. To je možné, protože skutečně FB popustil stavidla reklamy, jak mu doporučovaly marketingové firmy. Ale tím také ztratil některé svoje uživatele. Ztráta zatím není tak velká, ale závažnost je v trvalosti tohoto poklesu. A přidaly se v menších počtech také další stěžejní země jako Kanada, Japonsko, Německo a Španělsko.   Nové přitahujeJestli se FB vydá cestou MySpace, je spíše otázka diskuze. Je ale pravdou, že některé specializované sociální sítě jako třeba Instagram pěkně rostou a bobtnají. Ten naopak přilákal za rok a půl přes 30 milionů uživatelů, kteří si s oblibou vyměňují fotografie. U nás málo známý Path má také dost zastánců. Tam se vyměňují pouze obrázky a nikoliv texty nebo hudba, ale uživatelů přibylo kolem 9 milionů za týden.Facebook roste jindeFacebook se nyní snaží především rozšířit v mobilních zařízeních a dostat do nich reklamu.V tom je pozadu, protože jen čtvrtina příjmů pochází z mobilní reklamy. Na paty mu nyní také šlape Google+ se svojí sociální sítí. Růst FB je zaznamenán také v rozvojových zemích – Indie hlásí přírůstek 4 % na 64 milionů uživatelů a Brazílie 6 % na 70 milionů.Čas na FBDůležitým ukazatelem je kvalitativní analýza, která spočívá ve stráveném čase na FB. V prosinci 2012 strávil uživatel v průměru na FB 121 minut, ale v únoru již jen 115 minut. Nyní to bude zřejmě ještě o něco méně. Facebook tedy žije, ale okoukal se. Menší zájem může znamenat také menší příjmy, které zatím rostou. Jenomže reklama a vyhledávač v osobním obsahu mohou otrávit další uživatele. Zdá se tedy, že růst pomalu končí a počet uživatelů se ustálí kolem miliardy. I to je dost, ale ambice byly větší. 

Pokračovat na článek


Tak už i s Google můžete v „klidu“ umřít

Google sice ruší různé služby a vzbuzuje oprávněnou nevoli svých uživatelů. Snaha vytřískat co největší zisk z každé služby a připojené reklamy likviduje mnoho užitečných nástrojů. Přesto si chce tento internetový gigant pojistit klikání i po smrti. Ale není to jen tak obyčejná internetová pohřební služba. Je zase googlisticky promyšlená. Inactive Account ManagerGoogle vymyslel pěkný název pro zpopelnění uživatele. Vyhnul se jakémukoliv náznaku božských cloud služeb, které jsou posmrtně zcela zdarma. Ale jako vždy to má jeden chyták. V IAM si budete moci nastavit za jak dlouho vás Google údajně bude považovat za mrtvolu. Za 3, 6 nebo 12 měsíců svojí neaktivity se odešle zpráva na váš email nebo mobil a když neodpovíte, tak se všechny soubory, videa a záznamy ocitnou u určených příbuzných nebo přátel. A účet bude vymazán z přetížených serverů společnosti. Má to ale jeden háček.Vychytralá Google taktikaGoogle tak zabije dvě mouchy jednou ranou, když ta první je pěkná masařka. O tu jde především. Porovnejme to s Facebookem. Ten vás začne otravovat už po měsíci nečinnosti a možná za ještě méně. Rozesílá vám sdělení, že vás chce zpět. Pokud nereagujete, může vás to nechat klidným. Google zvolil razantnější postup. Rozhodně by vás varování o neaktivním účtu mělo upozornit na jeden fakt. Když se neozvete, budou vaše důvěrné informace odeslány někam, kam jste sice dali souhlas, ale až po smrti. Jenomže po smrti a nikoliv v době nemoci nebo když nemáte náladu. Google vás tak pod pohrůžkou neaktivity jakoby pohřbí a rozešle příbuzným a známým vaše soubory. K tomu vystresuje vaše živé virtuální já možností přijít o všechno.Zástěrka neaktivityTakže o smrt tak ani nejde. Pro Google jste mrtví tím, že se pár měsíců nepřihlásíte do jeho služeb. Tato desperátská služba je o to veselejší, že probíhá neustálé zjišťování vašich údajů. Google už dávno chce vědět vaše telefonní číslo, sonduje ve všech službách od emailu po videohosting vaše zájmy a vrhá vás do víru svého zisku. Když něco není rentabilní, tak to hned zruší (RSS) a zájem tak projevuje jediný. Buďte poslušným, svědomitým a aktivním konzumentem mojí reklamy a pokud možno se permanentně připojte k sociální síti a subsíti a klikejte jako blázen. A když na mne zapomenete, umřeli jste. A kdyby to zapomenutí bylo jen dílem vaší liknavosti, tak se koukejte přihlásit, jinak poputují vaše informace někomu třetímu. A co když vás unesou? Dovolí vám únosci jedno připojení na Google+, abyste mohli zachránit svoje soukromí?

Pokračovat na článek


K čemu jsou sociální sítě

Proklínání moderního fenoménu nepomůže. Někdo by raději existoval bez svého profilu a jiný jej považuje za kořen svého života. Sociální sítě prošly bouřlivým vývojem, který rozhodl, že se navždy stanou kořením našeho života. Dokážeme na nich žít, mlčet, mluvit i umírat.Pojem sociální síťPokud si něco začneme s pojmem sociální síť, pak se dostaneme do poněkud nepřehledné situace. V podstatě jakákoliv komunikace lidí, kteří si v rámci svého společenského postavení chtějí sdělovat a přenášet zprávy jakéhokoliv charakteru, je sociální sítí. Síť tak znamená oblast lidí s nějakým společným zájmem. Do doby internetové existovaly fyzicky vytvářené kontakty. A ty stále existují. Sociální sítě teenagerů na diskotékách, babiček v kavárnách nebo podnikatelů v Lions´ klubech jsou toho jasným příkladem. S internetem došlo pouze k přenesení sociálního chování na web prostřednictvím elektronické komunikace.Druhy komunikaceInternet přinesl do sociálního chování hned několik výhod. Jednou z nich je anonymita a druhou pohodlí. Babičky se do kavárny musejí vypravit a znají se. Do podnikatelského klubu je potřeba přihláška a běhání po večírcích. Naopak většina internetových sítí je otevřená. A minimalizuje nutnost splnění konkrétních podmínek. Prvními pionýry internetových sociálních sítí byli vojáci. Je pochopitelné, že chtěli být v kontaktu a řešit tak svoje sociální odloučení. A činili tak tím nejjednodušším způsobem. Posílali si mezi sebou emaily přes síť ARPA NET v roce 1971.ChatChatová komunikace umožnila dokonce různé třídění a online vztahy. Je vlastně naprostým počátkem dnešních způsobů komunikace. IRC neboli Internet relay chat vznikl jako systém komunikace a hned zaznamenal velké rozšíření. Možnost poslat zprávu a v reálném čase na ni dostat odpověď byla velkou senzací. Lidé nemuseli telefonovat, shánět sociálního partnera. Přidali si konkrétní osobu do chatu a měli zajištěn pravidelný přísun sociální potravy. K tomu přibylo třídění, kategorizace, způsob značení,výběr ikony a mnoho velmi známých komunikačních způsobů. To bylo v roce 1988. O tři roky později v podstatě vznikl internet.BlogDalším stavebním prvkem sociálních sítí se stal weblog. Vznikl v roce 1997. Předtím vznikla ještě první vyhledávací síť – obdoba dnešních spolužáků – classmate.com. Vztahy mezi studenty, kteří se nedokáží rozejít se svými láskami a utnout pupeční šňůru krásného studentského mládí, byly hybnou pákou pozdější největší sociální sítě. Blog ale přinesl jednu velkou výhodu. Nikdo už nemusel na názor druhého jen tak nečinně koukat. Blogování změnilo tuhé a nepřístupné webové stránky v arény plné názorů. V dnešní době je sociální vyjadřování nedílnou součástí masové komunikace.V rychlém sleduA potom už nic nebránilo tomu, aby lidé zasedli za počítače a mohli udržovat vztahy se svojí komunitou, vstupovat do jiné a šířit sebe sama přes stisknutí tlačítka na počítači. V roce 2000 vznikla Wikipedie, která ještě šla cestou výměny užitečných informací. A v roce 2003 tady byla známá a svého času nepřehlédnutelná síť MySpace. Díky možnosti profilu, nahrávání fotografií a mediálních souborů měla za měsíc milion uživatelů. O rok později vznikl Facebook, v roce 2006 Twitter a později Foursquare (geolokační), Google+ a například Pinterest.Sociální sítě v elektronické podobě vtrhly do našich domácností neurvale a bez zaklepání. Jsou jako opilý student, který na baru nedá pokoj sličné blondýně. Nelze se jich zbavit, otravují a zacpávání uší nebo odchod nepomůže. Na druhou stranu jsou skvělou možností udržovat kontakty pracovní, osobní nebo společenské. Sociální sítě byly vždy. A vždy měly různou podobu. Dnešní rozdíl je pouze v tom, že jsou velice snadno dosažitelné pro každého. Vždyť i demonstrace nebo svržení vlády lze uspořádat přes Facebook.

Pokračovat na článek



Výsledky vyhledávání v sekci: Webové tipy

Jak přesunout fotografie mezi album na Facebook

Ve výchozím nastavení, Facebook uložit určité typy fotoalba “Připravený” vytvořených automaticky sociální sítě. Například, Fotografií nahraných z mobilního telefonu se automaticky ukládají do mobilního Upload, obrázky vložené do stavu aktualizace jsou uloženy v desce foto, a tak dále.Jedna věc opravdu nepříjemné pro ty, kteří mají rádi své snímky do úhledných alba, ale naštěstí je zde funkce (trochu ‘příliš skryté podle mého názoru) , která umožňuje pohyb mezi alby fotografií na Facebook. Chcete zjistit, že se mi lépe organizovat své nahrané fotografie ve vašem profilu? Vše, co musíte udělat, pokud chcete zjistit, jak se pohybovat mezi alby fotografií na Facebook pro připojení k hlavní stránce sociální sítě a klikněte na své jméno (se nachází v levém horním rohu). Na stránce, která se otevře, klikněte na položku obrázku (V levém panelu v klasickém profilu nebo pod krytem pro nový deník profilu stylu) a vyberte album, kde můžete najít fotografii, kterou chcete přesunout.Nyní, kliknout na Upravit album, že hlas je na vrcholu (pod názvem alba) a, V okně, které se otevře, klikněte na položku Úpravy fotografií umístěna v levém dolním rohu pro přístup k panelu pro řízení a organizaci fotografií album.Nyní jste připraveni k pohybu mezi alby fotografií na Facebook. Další, použití Přesunout do drop-down menu se nachází pod každým náhledem fotografie ukázat Facebook album, které chcete přesunout vybraný obrázek, a když si stanovit cíle pro všechny fotografie, klikněte na tlačítko Uložit změny, které se nachází ve spodní části k zahájení přenosu fotografií.Je to hotové! Během několika vteřin, fotografií, pro které jste uvedl novou destinací v rozbalovacím menu Přesunout do “zmizet” z původního alba a bude viditelný jen v albech jste se zmínil. Bylo to snadné, jo?

Pokračovat na článek


Sledování a Uložit Stav Komentáře Facebook, Twitter a Youtube

Máte-li rádi znovu čtení některých komentářů nebo rozhovory provedené prostřednictvím sociálních sítí, pak komentář Uložit je to, co je pro vás. S touto aplikací, určeny pro Google Chrome,můžete uložit a znovu číst komentáře provedené na nejpopulárnější sociální sítě, fórum a online komunity současnosti. Kromě toho, můžete zobrazit a opravit některé důležité detaily, jako je čas a datum, kdy jste psal komentář, umožnit odstranění naprogramovaných zpráv, filtr připomínky různé společenské, atd.. …Jak nainstalovat Uložit komentářNejprve musíte připojit k Plugins stránku Google Chrome, Uložit komentář , a potom klepněte na tlačítko “+ přidat” Instalace rozšíření v prohlížeči. Po instalaci uvidíte modrou ikonu s velkým C v sekci Nástroje Chrome. Kliknutím na něm uvidíte, jak snadné je zachránit připomínky různé sociální. Můžete také použít klávesovou zkratku CTRL + C zkopírujte připomínky automaticky.Nebudete muset dělat nic, protože program je již nastaven pro zásadní společenské a uložit automaticky sledovat všechny komentáře, pokud jste se říct, je, aby přestal “registrace”.Jdi na “zobrazit všechny komentáře, filtry a možnosti” si můžete prohlédnout všechny komentáře zatím registrovány, vybrat, které z nich smazat, co filtrovat a co pro uložení. Pokud například chceme, aby všechny připomínky uložené budou odkládány po určité době, zaškrtněte políčko vedle “Povolit časovaného smazání?” A nastavte měsíc, den, hodiny a minuty odpočítávání k poklesu.

Pokračovat na článek


Google se stále více blíží sociální síti

Google je největší a chce být ještě větší. V podstatě to ani nejde, a tak je potřeba uživatele víc zaujmout  a přitáhnout. Uživatelé služeb Google+ či Google mail chce společnost udržet déle ve svých sítích. Vybrala si proto sociální komunikaci.Nenápadná a levnáNedávno podobně „zabodovala“ společnost Yahoo, která kromě toho, že nad emaily ve schránce narvala odpudivou reklamu, koupila Summly, které se zabývá zpravodajstvím. Nyní se budou agregovat novinky také u Googlu pomocí – Wavii. Obchod stál pouhých 30 milionů dolarů .Jak zbohatnoutProdej nějaké aplikace za 30 milionů dolarů je jistě snem nejednoho programátora. Mnoho se jich pokouší prorazit, ale ne každý má takové štěstí. Wavii by asi mnoho lidí příliš neznalo, ale když se do ní zakoukal Google, tak ji čeká nekonečná sláva. Anebo nečeká, protože ne každý prodej znamená, že z něj gigant něco vytěží. Takový Microsoft koupil reklamní službu aQuantive za 6 miliard dolarů, aby ji za pár let odepsal a dostal se tak poprvé do ztráty. Ovšem 30 milionů dolarů nemůže s Googlem ani zamávat.Boj s AppleGoogle možná koupil předraženou aplikaci, ale vyhrál jeden konkurenční boj. O Wavii měl zájem Apple, a tak šlo také o to ukázat větší ramena. Apple chtěl použít Wavii k vylepšení svojí hlasové služby Siri. Google byl ale proti a teď si můžeme počkat, jak se nákup projeví na Google+. Přitom Wavii existuje pouze rok a pro mobilní trh je dost nevyzrálá. Teprve se rozkoukávala po operačních systémech a velké popularitě se netěšila. Jediné, co je na Wavii zajímavé, že se pokouší rozeznat smysl slov a používá sémantickou analýzu pro strukturalizaci dlouhých článků. Jako sociální predátor potom analyzuje uživatele a posílá mu vyhledávaný obsah.Wavii jako FacebookPředstavitelé této aplikace se ani netají tím, že se inspirovali u Facebooku. Ten sbírá novinky přátel, třídí a posílá podobné nabídky. Stejně tak špióní Wavii, aby získala náklonnost uživatele. Tím se Google tedy víc přibližuje Facebooku, který se kamarádí s Microsoftem a je tedy konkurencí. A uživatelská základna určitě nenasytnému Googlu nedá spát.  Google totiž má zatím „jen“ kolem 300 milionů uživatelů a Facebook miliardu. Dokáže Wavii přilákat aspoň pár stovek milionů? To se ukáže…

Pokračovat na článek


Kdo jsi nebo nejsi v internetu

Dnes se již nepochlubíte tím, že jste na Twitteru, Facebooku nebo Googlu. Spíš občas zazní výkřik, že účet na této sociální síti si nikdy nezaložím. Přejdeme to většinou mlčením nebo vykulením očí. Jak můžeš žít bez sociálních sítí?Všichni se je snaží škatulkovatSociální sítě a komunity se snaží sociální inženýři oddělit. A lidé zase spojit. Pro sociální síť se vžilo označení svobodné a volně přístupné komunity a pro komunitu zase vytvoření omezení pro uživatele sociální sítě. Je to paradox. Pokud si vezmeme jako příklad známý Webtrh, pak by se mohla tato sociální síť nazvat komunitní s volným přístupem. Webtrh je sice zaměřen na internetové fanoušky a většina komunikace se týká této oblasti. Je ale komunitou volnou, kam může přijít kdokoliv s jakýmkoliv dotazem. Potřebuje ho odborník i naprostý laik.Způsob komunikaceZákladem sociálních sítí a jejich rozšíření je způsob komunikace. Hlasová komunikace se příliš neuplatňuje. Písemné sdělení je pro internet vhodné, dostatečně anonymní a neosobní. Dá se skrýt pod nějakým nickem a v případě problému z něj vycouvat. První pokusy, kdy se stránky otevřely uživatelům, začaly v 90. letech u webů Geocities, Trippod a dalších. Byly poměrně nedokonalé, protože vlastníci váhali nad mírou připuštění sociálních stád k potravě – komunikaci přes jimi milovanou a stvořenou stránku. Situace se vylepšila s otevřenější SixDegrees a známým Friendsterem.Propojení uživatelůNajednou si začaly sociální sítě uvědomovat, jakým nástrojem je internet. A to nejen z hlediska vztahů, ale také možnosti získání obrovského publika, reklamy a vytváření vnitřních mikrokomunit pro další marketing. A tak začalo mnohem zajímavější a lepší dělení, které se sice také promíchává, ale přece jen dává mnohem lepší obraz způsobu použití. Když vznikl LinkedIn, oddělila se vituálně pracovní část sociálních sítí od společenské zábavy.Rozdělení sítíExistují velké sociální sítě, kde se může umístit prakticky cokoliv. Facebook se stal časem nepřehledným, velice přeplněným a v podstatě plnícím převážně účel komunikace. Proto vznikly také zcela odlišné sítě, které se specializují. I Twitter se rozhodl omezit sdělení tak, aby mělo vůbec vypovídací hodnotu. K tomu některé sítě jako Naymz spravují jen kontakty. Propadl se známý MySpace, protože zůstal jako zcela otevřená síť bez vymezení svého cíle. Stále více tak přicházejí na řadu konkrétně cílené sociální sítě. Facebook sice nezanikne, ale je příliš rozsáhlý. Pro mnoho lidí je pouze společenskou povinností, marketingem nebo přístupem k reklamě. Naopak profesně nebo zájmově specializované sítě určitě získají svoje zájemce, jako je získal Webtrh. Svojí volnou komunitou a přitom přirozeným zaměřením pro konkrétní účel plní úlohu otevřené komunity spřízněných duší.

Pokračovat na článek


Zvýšení návštěvnosti webu – sociální sítě

Další díl zvýšení návštěvnosti webu bude o sociálních sítích. Sociálních sítí existuje velké množství, ale nejvíce se používá facebook, myspace, twitter a v poslední době i google+.První si musíte vytvořit vaše fan stránky – takhle vypadá naše na facebooku: http://www.facebook.com/pages/KompM%C3%A1niecz/237238499664064. Podobné stránky si založte i na ostatních sociálních sítích. Po založení tam přecejen jedna věc chybí – fanoušci.Můžete přidat ikony s odkazy na vaší fanstránku na váš web. My je máme v pravém horním rohu. To může určitě přinést nějaké fanoušky.Tento odstavec pochopí jen uživatelé facebooku.Fanoušky můžete získat tím, že budete vaší stránku sdílet na vašem facebooku se svými přáteli. Přátelé pak dávají vaší stránce „to se mi líbí“ a že dali vaší fan stránce to se mi líbí se zobrazuje na jejich zdi. Jejich zeď vidí všichni jejich přátelé a je velká pravděpodobnost, že ti co vidí stránku na zdi budou stránku likovat taky.Pokud chcete získat ještě více fanoušků stačí používat www.likesystem.cz. Aby jste mohli získávat fanoušky vaší stránky potřebujete kredity. Získáte je tím, že budete likovat stránky ostatních na facebooku, být někoho follower na twitteru a nebo přidáváte +1 na google+. Kredity můžete získat také autosurfováním, manualsurfováním a sledováním videí na youtube. Kredity si samozřejmě můžete i zakoupit.Získané kredity pak můžete přidělit k vašim stránkám a tím zajistíte přísun fanoušků. Také si můžete přidat váš web do autosurfu nebo manualsurfu. Přidat youtube video..a tak dále. Přejeme vám ať s vaším webem uspějete. Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny

Pokračovat na článek